Alla inlägg under juni 2010

Av Therése Nording - 20 juni 2010 23:46

Efter maten så drog jag till time och hjälpte anjie lite då hon jobbade. Det var trevligt att prata med henne lite så hon kunde berätta allt som jag ej fattat innan om hennes "resa". Sen klockan 22.40 så åkte jag hem med en grekisksallad som jag fick av henne! Supergod. Kom på att jag glömt att göra min jävla läxa till skolan också, toppen. Får göra den imorgon då jag slutat jobba typ, om jag ens hinner. Tror imorgon kommer bli en skitdag=jobb, skola, diska, tvätta... wohooo. Nu ska jag se på något program och förhoppningsvis somna. PUSS! btw, tvlicensen suger.



                                                  
              min fina vän  

Av Therése Nording - 20 juni 2010 12:40

Hej! har nyss duschat efter någon timme på jobbet. Snart kommer Sofie och vi hade tänkt att shoppa lite, jag hoppas det finns något riktigt fint för några nya saker skulle få mig så mycket gladare ;D kommer dock ej kunna visa vad jag har köpt eftersom jag fortfarande inte hittar kameraladdaren .__. vart är duuu?!?!?! efter stan ska jag fråga Sofie om hon vill spela lite wii fit med mig ;p

70 dagar kvar till alanya. Varför låter det så länge? det är typ bara två månader, eller jaaa det är länge. Vill åka nununu.

Skriver väl någon rad ikväll, puss!

Av Therése Nording - 19 juni 2010 16:19

kom hem från hanna för ett tag sedan, vi hade så kul tycker jag :D först fick vi fika och sen lekte tjejerna "julklappsleken".. heheh synd att jag ej kunde vara med för det var verkligen roligt :D De hade tagit massa saker hemifrån som de inte ville ha kvar och slått in dem sen la dem i en hög och hade en tärning. Om man slog 1,3 eller 6 så fick man välja en julklapp. Tror de spelade i 1 och 1 halv timme.  Sen fick de sno av varandra och byta saker typ ;D De fick några saker de gillade och några de hatade ;D sen fick jag en kamel av johanna som nu lever i min bil, jättefiiin. hade kunnat visa bild om jag ej tappat kameraladdsjäveln.

Just nu sitter jag och kollar på bröllopet, ganska långtråkigt men. Väntar på att sofie ska sluta, är väldigt peppad på att göra ngt för stina skickade nämligen en "tagglista" på spotify så fest på detta hade varit najs men jag jobbar ju imorgon med .__. så det får bli en kul kväll utan alkohol.


tjejerna, hade ingen annan bild, eller orkade ej leta...  

Av Therése Nording - 19 juni 2010 11:19

Kom nyss hem från jobbet. Det var grmt drygt idag men jag är glad att det är över så jag kan vila resten av dagen :D

Idag blir det som sagt tårta hos hanna, sen åka till familjen och sen förhoppningsvis umgås med sofie.

För ett bra tag sen berättade jag om en bikini som jag skulle visa men har aldrig gjort så tänkte visa den nu:


  


älskarden

Av Therése Nording - 18 juni 2010 21:00

heheh har galet ont i magen. vi var ju och firade henne genom att åka till gullvik på en pizzabuffe. Jag åt tills jag dog tror jag och jag är även lite allergisk mot mjöl så magen kommer nog vara ond ett bra tag. Men det var riktigt riktigt gott och hanna blev glad. Saknade dock en tjej, skulle vart kul om hon varit där  :) Imorgon blir det även fika hos hanna eftersom hon fyller år på riktigt då, Och innan hanna blir det jobb på clas ohlsons. Sen hoppas jag att jag hinner hälsa på mamma och pappa imorgon med. Var längesedan nu!


Nu ska jag vila framför en film och massera min mage.. synd att ej anjie är hemma och kan göra det. hehehe. godnatt&puss.


HAHAHA så jävla bra.

Av Therése Nording - 18 juni 2010 10:38

fyfan vad trött och less jag är. Har inget att skriva i bloggen heller eftersom jag bara jobbar, gör läxa och sover hela dagarna. I alla fall så slutade vi tidigt från jobbet för att vi var snabbt klara. Nu väntar jag på att sofie ska sluta jobba så att hon kan följa mig på stan, hörde nämligen att det var massa rea. Sen klockan 6 så blir det kalas, nämen vi ska fira hanna. Berättar då jag kommer hem vad vi har gjort. Tänkte, det är en överraskning för hanna och vill ej skriva vad det är nu ifall hon skulle råka se eller ngt :D  tråkigt är bara att jag ej hittar min kameraladdare. ska leta lite snart så jag kan knäppa kort och så att bloggen ej ser så jävla tråkigt ut ;D

Såg på Sofies blogg att det är 72 dagar kvar tills vi drar till alanya i ca en månad. Jag kan ej beskriva hur jävla mkt jag längtar. Men 72 dagar!!! hör ni hur mkt det låter? fan-a...

puss/tres

   Bild från alanya förra året

Av Therése Nording - 11 juni 2010 14:42

Kom nyss hem från studentfirandet. Började som sagt jobba klockan fem så jag skulle hinna se studentera, så ja vaknade fyra. Känner mig rätt så jävla sliten och trött. Både jag och carro fick så jävla mycket skavsår så vi gick runt som haltande tanter, måste varit en upplevelse för de som såg oss 8-)
Och snart bär det av till alla studenter för fixa också och efter det ska jag, julia, carro och stinis till anjie för att festa. Fan, det kommer bli en lång dag med stora påsar under ögonen, inte bra! Men tror dock det kommer bli kul, har saknat efter att festa med dessa tjejer och det kommer nog vara grymt mycket folk ;D


har massa bilder på kameran som jag ska visa sen :D och grattis syrran, tråkigt att jag inte kunde vara och kolla då du gick ut 9:an.

Av Therése Nording - 10 juni 2010 19:19

Idag har varit en mycket bra dag. Först jobb, sen stan med stinis och carro och sen skola och sen stan med anjie ;D Sen drog vi två hem till mig och klippte av allt mitt hår :o helt seriöst, känns så konstigt. Men ser ändå finare ut nu, det växer väl ut :) Ska visa en före och efter bild. Kan visa vad jag köpte på stan med ;D

Imorgon blir det en galen dag, 4 av mina vänner tar studenten och jag ska jobba 6 timmar. Därför har jag bestämt mig för att börja jobba 4-5 på morgonen så jag hinner se dem.


  2 nagellack från cubus
Rouge, foundation och ögonbrynspenna från åhlens. Man skulle få en gratis goodiebag ifall man köpte för över 250 men inte fan fick jag det utan fick bara en ful sminkväska.



Efter klippningen.


        
Före klippningen.

Vad tycker ni? bättre efter?

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards