Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Therése Nording - 27 juni 2010 23:48

Kom nyss hem från Anjie och Tres. Vi såg å Edge of darkness och Pontypool(?). Den sistnämnda filmen var då fan inge vidare i alla fall. Sen så handlade jag lite frukost som verkligen behövdes. Nu borde jag sova men jag vill inte,  börjar ju jobba 7 imorgon. Måste först se på Ghost whisperer iaf och sen får jag väl försöka sova då. Btw, ska till läkarn imorgon i typ Skellefteå eller Sollefteå, så kommer nog ej vara så social här. Puss och godnatt mina vänner!


  


Nu kommer hon kanske ej bli glad, hehe. Men hon kan fan få en på bra humör.

Av Therése Nording - 27 juni 2010 15:30

Nu blir det en dusch ifall jag har ork att ta mig upp från soffan. Sen blir det nog att jag drar till Anjie och ser på film ifall hon kan komma till sina föräldrar och ta min bil och köra mig. Jag orkar fan inte köra i alla fall. Det kommer inte bli fest förren Turkiet i alla fall. Det är en sak som är säker. Man gör alltid bara mer och mer saker man ångrar och ångesten är fan det värsta. Detta går ju inte. Måste skaffa mig en hobby eller något ist 8-) hehe. Skriver lite sen innan jag drar eftersom Anjie ändå slutar 17.00 Och Anjie om du ser detta kan du ringa elller höra av dig eller vadfresen som helst? ;D puss!

Av Therése Nording - 27 juni 2010 14:17

  

Av Therése Nording - 27 juni 2010 12:52

Hejhej!
Vaknade nyss upp med samma jävla huvudvärk. Såg ut som ett jävla spöke. Trodde den skulle vara borta vid detta laget men icket. Men sen Issa kom precis förbi med alvedon, hoppas det funkar. Ser ni hur fina vänner jag har?! Tack så mycket Issa! <3

Drömde om några skor som jag vill beställa inatt, kanske är dags att göra det nu då :D känns dock som om de är rätt så slut nu :/

Måste vila lite till, detta funkar ej. Puss!



Av Therése Nording - 27 juni 2010 00:17

free counters


Vet inte om jag gjort rätt men man kan göra en sånhär för att se vart ens läsare kommer ifrån ;D för ett tag sedan hade jag ju en läsare  från spanien iaf.
Hahaha gud vad tråkigt jag har... Ge mig mat och godis.

Om ni vill göra en egen: www.flagcounter.com

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards