Alla inlägg under juni 2010

Av Therése Nording - 29 juni 2010 12:33

sitter och väntar på tvätten och Anjie och Sofie. Visste ej att Sofie skulle följa men det skulle hon också. Supeeer. Det är verkligen varmt ute idag, dock blåser det lite kallt tyvärr. Vi har nog massa att prata om nu gällande resan, vi alla är ju så pepp. Synd att Malin jobbar. Vi ska verkligen hinna med en massa på resan också, hyra bil, moppe, kolla runt på olika sevärdheter, bada, sola, träffa vänner, och FESTA såklart ;) om någon har något tips på sevärdheter eller utflykter i Alanya så hör gärna av er, även om ni kanske har något anat tips med :D Nu ska jag hämta tvätten och sen blir det att umgås med pullorna då. puss!

Av Therése Nording - 29 juni 2010 11:21

Hej alla glada. kom nyss hem från jobbet och väntar på att Anjie ska komma hit så vi kan chilla ute i solen. jag måste ju passa på att vara ute innan jag får en heltidsanställning, då kommer jag vara inne hela dagarna.
Jag är beredd och redo Anjie, vart är du?!?!
Sen måste jag förbi kontoret också och lämna in lite papper. Jag har också tvättdag (u)

Hoppas Anjie har kameran med sig eller något så vi kan knäppa fina bilder.

  

Av Therése Nording - 28 juni 2010 22:43

Först och främst: NU ÄR RESAN BOKAD OCH BETALD.. ÄNTLIGEN. Allt har typ varit klart i åratal men nu är det betalt och det känns så skönt. Alanya 27 aug-23 sep, wohoo. Nu jävlar. Vi fick världens billigaste resa med, typ ca 3400 för en månad ikl. tåg, flyg och boende. jag äger.

Sen fick jag reda på att jag hade ngt fel i käken vilket känns väldigt bra eftersom alla sagt att det inte är ngt fel på den till mig ;) Så nu måste jag typ till Sollefteå minst 7 gånger till för att fixa min käke, men det är det värt..

Det var en rolig dag med mamma och pappa, vi shoppade och åt massa god mat. Vi var också på dollar store och där kan man ej låta bli att köpa en massa skit. 

Nu blir det ghost whisperer och sängen eftersom jag jobbar imorrn, puss!

  


glad tjej

59

Av Therése Nording - 28 juni 2010 10:46

Kom nyss hem från jobbet. Det var så skönt där idag, alla har nästan gått på semester så det är mindre smuts ;D Nu sitter jag och äter hallon. Mamma och pappa ska snart hämta mig för att vi ska som sagt till doktorn, förstod att du skulle sova länge Anjie ;) hehehe.

Bäst att skynda sig. Puss allihopa!

Av Therése Nording - 27 juni 2010 23:48

Kom nyss hem från Anjie och Tres. Vi såg å Edge of darkness och Pontypool(?). Den sistnämnda filmen var då fan inge vidare i alla fall. Sen så handlade jag lite frukost som verkligen behövdes. Nu borde jag sova men jag vill inte,  börjar ju jobba 7 imorgon. Måste först se på Ghost whisperer iaf och sen får jag väl försöka sova då. Btw, ska till läkarn imorgon i typ Skellefteå eller Sollefteå, så kommer nog ej vara så social här. Puss och godnatt mina vänner!


  


Nu kommer hon kanske ej bli glad, hehe. Men hon kan fan få en på bra humör.

Av Therése Nording - 27 juni 2010 15:30

Nu blir det en dusch ifall jag har ork att ta mig upp från soffan. Sen blir det nog att jag drar till Anjie och ser på film ifall hon kan komma till sina föräldrar och ta min bil och köra mig. Jag orkar fan inte köra i alla fall. Det kommer inte bli fest förren Turkiet i alla fall. Det är en sak som är säker. Man gör alltid bara mer och mer saker man ångrar och ångesten är fan det värsta. Detta går ju inte. Måste skaffa mig en hobby eller något ist 8-) hehe. Skriver lite sen innan jag drar eftersom Anjie ändå slutar 17.00 Och Anjie om du ser detta kan du ringa elller höra av dig eller vadfresen som helst? ;D puss!

Av Therése Nording - 27 juni 2010 14:17

  

Av Therése Nording - 27 juni 2010 12:52

Hejhej!
Vaknade nyss upp med samma jävla huvudvärk. Såg ut som ett jävla spöke. Trodde den skulle vara borta vid detta laget men icket. Men sen Issa kom precis förbi med alvedon, hoppas det funkar. Ser ni hur fina vänner jag har?! Tack så mycket Issa! <3

Drömde om några skor som jag vill beställa inatt, kanske är dags att göra det nu då :D känns dock som om de är rätt så slut nu :/

Måste vila lite till, detta funkar ej. Puss!



Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards