Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Therése Nording - 29 juni 2010 22:14

varför kan man aldrig gå och lägga sig den tid man har tänkt? jag vet inte. Var jättetrött vid 8-9 men tänkte att jag skulle hålla mig vaken till iaf 10, men nu är jag inte trött och jag vill inte sova, så typiskt. Så nu får jag väl se på ett sista program av ghost whisperer om det går och sen hoppas på att bli trött.

(skulle försöka göra någon
cool piant godnatt bild men hade inte ork och lust, får fixa nåt
fräsigt sen)
  

Av Therése Nording - 29 juni 2010 20:30

haahha ligger och läser på en hemsida nu. Så jävla roligt och pinsamt, det är en hemsida om folk som skickat sms till helt fel person.
http://www.felsms.com/- kolla, vissa är galet roliga.

 Ett ex:

Till: Mamma
Sms: Alltså, D som jag låg med igår.. När han tog av sig kondomen skulle han kolla att den var hel. Det var den, men det var en jätteliten sats. Kom han bara liksom lite för att han inte var riktigt kåt på mig? Han hade inte så stor snopp. Har dom med små mindre satser??
Svar: Bra att ni använde kondom gumman. Tror inte det har nån betydelse hur lite eller mycket det var. Det fanns ju, det måste ju innebära att han var nöjd. Kramisar!

Förklaring: Oh my god. Var i alla fall glad att det inte var till ragget jag skickad sms:et till. Mamma är förövrigt rätt cool märkte jag ;)

Av Therése Nording - 29 juni 2010 18:04

sitter just nu och pratar med Anjie på msn om Turkiet. Vi försöker lista ut om en kille är snygg eller inte, för man vet liksom inte eftersom han ser helt olika ut på varje bild, jag tippar på snygg  just nu iaf. Vi försöker lista ut vilka som skulle kunnas tänka hänga med oss där också. Några gillar mig och Anjie mindre bra, inte för att vi har gjort något bara för att vi är så jävla awesome.

Vi har också hört talas som några nya klubbar som vi ej märkte förra gången som absolut ska besökas. Sen ska vi nog prata lite om våra. have-to-do-lists och packningslistor. Vet att det är lite tidigt men vafan jag började redan i december jag :D Vet inte om Anjie gjort några än men vi får väl seee.

Kanske är dags att laga lite mat dock.. Känns inge vidare, är så jobbigt och jag är inte någon bra kock ;) allt blir bränt.

Av Therése Nording - 29 juni 2010 15:15

Har snart tvättat allt :D men såg dock att jag glömde en massa smutsiga kläder i lägenheten, men får ta det nästa gång.

Det var grymt skönt att sola, tråkigt att brudarna bara kunde stanna i ca 40-50 min men Sofie skulle hem och umgås med familjen. buhuhuu jag saknar min familj. Vi pratade inte så mycket om resan heller som jag var peppad på att göra för både Anjie och Sofie hade köpt var sin tidning som de satt och läste i, men det var trevligt med sällskap iaf och jag har blivit brunare ;)

  

Av Therése Nording - 29 juni 2010 12:33

sitter och väntar på tvätten och Anjie och Sofie. Visste ej att Sofie skulle följa men det skulle hon också. Supeeer. Det är verkligen varmt ute idag, dock blåser det lite kallt tyvärr. Vi har nog massa att prata om nu gällande resan, vi alla är ju så pepp. Synd att Malin jobbar. Vi ska verkligen hinna med en massa på resan också, hyra bil, moppe, kolla runt på olika sevärdheter, bada, sola, träffa vänner, och FESTA såklart ;) om någon har något tips på sevärdheter eller utflykter i Alanya så hör gärna av er, även om ni kanske har något anat tips med :D Nu ska jag hämta tvätten och sen blir det att umgås med pullorna då. puss!

Av Therése Nording - 29 juni 2010 11:21

Hej alla glada. kom nyss hem från jobbet och väntar på att Anjie ska komma hit så vi kan chilla ute i solen. jag måste ju passa på att vara ute innan jag får en heltidsanställning, då kommer jag vara inne hela dagarna.
Jag är beredd och redo Anjie, vart är du?!?!
Sen måste jag förbi kontoret också och lämna in lite papper. Jag har också tvättdag (u)

Hoppas Anjie har kameran med sig eller något så vi kan knäppa fina bilder.

  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards