Alla inlägg under juni 2010

Av Therése Nording - 27 juni 2010 00:17

free counters


Vet inte om jag gjort rätt men man kan göra en sånhär för att se vart ens läsare kommer ifrån ;D för ett tag sedan hade jag ju en läsare  från spanien iaf.
Hahaha gud vad tråkigt jag har... Ge mig mat och godis.

Om ni vill göra en egen: www.flagcounter.com

Av Therése Nording - 26 juni 2010 23:45

Satt och surfade runt lite (h) heheh. Hittade en rolig sida:

http://bloggvarde.se/

Om ni klickar på den länken kan ni se hur mycket ni skulle kunna tjäna på eran blogg ;D Lite roligt att veta faktiskt :)

Av Therése Nording - 26 juni 2010 23:01

Ojojoj, vilken jävla dag. Idag vaknade jag upp bakis men mådde ganska bra, Sofie och Malin sov här.  De övertalade mig lite att åka på Max och äta så vi drog dit och köpte mat och sen så sov vi lite mer, till 18.00 Då åkte tjejerna hem och jag fortsatte sova till 20.00 När jag vaknade upp då hade jag världens huvudvärk. Har aldrig haft så ont i  huvudet någonsin. Det kom typ i vågor. När jag rörde mig så kom värken, så kunde ej prata eller något för då gjorde det ont. Sen så fick jag lov att ta en tablett från Irland(värktablett) men då efter jag tog den började jag bli yr som fan och kunde knappt röra mig, jag kom på att den kanske blivit gammal eftersom det var ett tag sedan jag var där,  då blev jag skiträdd och ringde Sofie. Sen kom Sofie, Issa och Linda hit och kollade till mig lite och försökte ringa till doktorn. Sen åkte de hem för jag skulle vila, sen har de ringt varje timme typ. De är så söta. Tur man har underbara vänner! Jag vaknade nyss igen, jag mår fan inge bra, är fett yr asså och huvudet dödar verkligen mig.


Gårdagen då, den var kul, konstig och irriterande. Vi lekte lekar, det kom några killar och hängde, vi pratade, vi drack. Det var ungefär det vi gjorde ;D Jag har inga bilder men Sofie och Issa borde ha :)

Av Therése Nording - 25 juni 2010 11:32

Nu ska jag åka och hämta Anjie och sen drar vi på midsommarfirandet på Nötis :D Hoppas det är lika roligt som det brukar vara. Skriver då mjag kommer hem, om jag kommer hem. heheh. Puss!

Av Therése Nording - 25 juni 2010 10:15

Igår innan jag gick och la mig med jag medlem på någon sida som hette mer trafik som Anjie tipsade mig om ;D Jag har inte riktigt fattat grejen än men.

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/run.cgi?userid=tresn

Det är till för att öka läsare tror jag? och samla poäng och tipsa så många som möjligt. Om ni trycker på länken ovan kommer ni in på en massa olika bloggar och jag tjänar poäng ;D hehe.

Om ni vill bli medlem så kan ni gå in här: http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/join.cgi?r=tresn

Av Therése Nording - 24 juni 2010 22:41

   Sofie och Issa var nyss här för att jag och Sofie skulle klara bossen på fucking supermario. Men nej... det gick inge bra, jag tror det var för att jag inte mådde toppen. Mensvärk+huvudvärk+ Mario= dålig kombination.
Imorgon ska jag hämta upp Anjie hemma i hennes hus och sen ska vi till Nötis på midsommarfirandet där en sväng och sen fika hos mamma och pappa och efter det är det väl fest hos Anjie ;D

Vet nii?!?! idag så beställde vi resan till turkiet, det bli 28 dagar i alanya, hur bra är inte det då?! kommer vara så jävla härligt efter allt jobb hela sommaren. Vi måste typ dock betala imorgon och det är bara jag och Malin som har pengar så det är ett problem men jag tror att Anjie ska få låna av mig och Sofie av Malin så då fixar sig allt. Jag kände bara att vi fick lov att beställa idag för det fanns nästan inga tåg kvar och jag hittade världens jävla billigaste resa.

Okej, dags att sova bort allt ont. Puss!

  
  



Av Therése Nording - 24 juni 2010 16:13

                                                  
 


Försökte göra en cool nedräkning menne ja cool är den väl inte men nu ser man hur länge det är kvar tills vi åker :D

64

Av Therése Nording - 24 juni 2010 15:30

Halllååå. Sitter just nu och letar en massa spännande utflykter som vi kan göra i Alanya. När jag satt och letade efter transfer för några dagar sedan såg jag att det inte var så dyrt att hyra en bil i en veckas tid, jag berättade det för tjejerna och de tyckte att det var en superidé. Så nu ska jag göra ett dokument med massa sevärdheter och utflykter, kommer bli så mycket bättre än att ligga på stranden i ca en månad. Jag gillar att "utforska" andra länder, se hur de lever, hur stället ser ut, gamla byggnader osv. Det är verkligen intressant. Jag hoppas bara tjejerna gillar samma saker som mig. Jag, Sofie och Anjie fyller ju även år då vi är där nere så jag har börjat planera deras födelsedagar. Både jag och Anjie fyller ju 20 så jag måste se till att hon får den bästa födelsedagen eveer. Sofie ska också få en bra dag men hon fyller inget speciellt ;D eller jaa ni fattar.


Jag funderar på om jag ska dela med mig om allt jag hittar eller om det ska bli en överraskning för dem. Skulle vara kul om jag fick typ vara "reseledare" och berätta allt jag läst på internet och sen fick de gå runt där och ställa frågor +++ för reseledare är fan ett av mina drömyrken. Tänk er att bo i ett varmt, fint land där man fick träffa massa nya människor hela tiden och ta med dem på utflykter och hjälpa dem i olika situationer, awesome!


  


Ett ställe jag vill besöka iaf. Bilden ser dock tråkig ut men.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards