Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Therése Nording - 24 juni 2010 22:41

   Sofie och Issa var nyss här för att jag och Sofie skulle klara bossen på fucking supermario. Men nej... det gick inge bra, jag tror det var för att jag inte mådde toppen. Mensvärk+huvudvärk+ Mario= dålig kombination.
Imorgon ska jag hämta upp Anjie hemma i hennes hus och sen ska vi till Nötis på midsommarfirandet där en sväng och sen fika hos mamma och pappa och efter det är det väl fest hos Anjie ;D

Vet nii?!?! idag så beställde vi resan till turkiet, det bli 28 dagar i alanya, hur bra är inte det då?! kommer vara så jävla härligt efter allt jobb hela sommaren. Vi måste typ dock betala imorgon och det är bara jag och Malin som har pengar så det är ett problem men jag tror att Anjie ska få låna av mig och Sofie av Malin så då fixar sig allt. Jag kände bara att vi fick lov att beställa idag för det fanns nästan inga tåg kvar och jag hittade världens jävla billigaste resa.

Okej, dags att sova bort allt ont. Puss!

  
  



Av Therése Nording - 24 juni 2010 16:13

                                                  
 


Försökte göra en cool nedräkning menne ja cool är den väl inte men nu ser man hur länge det är kvar tills vi åker :D

64

Av Therése Nording - 24 juni 2010 15:30

Halllååå. Sitter just nu och letar en massa spännande utflykter som vi kan göra i Alanya. När jag satt och letade efter transfer för några dagar sedan såg jag att det inte var så dyrt att hyra en bil i en veckas tid, jag berättade det för tjejerna och de tyckte att det var en superidé. Så nu ska jag göra ett dokument med massa sevärdheter och utflykter, kommer bli så mycket bättre än att ligga på stranden i ca en månad. Jag gillar att "utforska" andra länder, se hur de lever, hur stället ser ut, gamla byggnader osv. Det är verkligen intressant. Jag hoppas bara tjejerna gillar samma saker som mig. Jag, Sofie och Anjie fyller ju även år då vi är där nere så jag har börjat planera deras födelsedagar. Både jag och Anjie fyller ju 20 så jag måste se till att hon får den bästa födelsedagen eveer. Sofie ska också få en bra dag men hon fyller inget speciellt ;D eller jaa ni fattar.


Jag funderar på om jag ska dela med mig om allt jag hittar eller om det ska bli en överraskning för dem. Skulle vara kul om jag fick typ vara "reseledare" och berätta allt jag läst på internet och sen fick de gå runt där och ställa frågor +++ för reseledare är fan ett av mina drömyrken. Tänk er att bo i ett varmt, fint land där man fick träffa massa nya människor hela tiden och ta med dem på utflykter och hjälpa dem i olika situationer, awesome!


  


Ett ställe jag vill besöka iaf. Bilden ser dock tråkig ut men.

Av Therése Nording - 24 juni 2010 10:35

Detta är verkligen min otursdag. Vaknade upp med världens mensvärk. Och sen så finns det inget vatten i lägenheten. Toppen, så nu ligger jag är och luktar smuts. Jag har mått så dåligt på jobbet så det finns ej,  stackars Pär som fick göra lite extra medan jag låg och dog på golvet. Sen eftersom typ alla på Hägglunds är lediga idag så skulle de såklart testa brandalarmet. Det bara susar i mina öron nu, vi fick inte en tyst stund alls. Medan jag låg och dog av mensvärk på golvet trodde en gubbe jag låg där för att ljudet var så högt?! så jag fick iaf.. vadhetere? såna man stoppar i örat för att dämpa ljudet? aja.
Sen nu skulle jag egentligen på avslutning med klassen men mår satan och kan inte duscha så det blir inget sånt tyvärr. Kan någon söt person komma med något gott man kan äta? det hade varit toppen, har typ inge mat så.. Borde nog handla ;D

Nu blir det film och magmassage för hela slanten. Puss!



  


såhär ledsen är jag idag. och nu vet jag vad det dåliga humöret kommer ifrån iaf ;D hhehe.

Av Therése Nording - 24 juni 2010 00:23

Fattar ej varför jag är på så dåligt humör. Kanske pms eller något, är iaf less på det. Nu ska jag sova och hoppas på att jag är på bättre humör imorgon. Efter jobbet imorgon så är det avslutning med klassen, får se om jag orkar gå på den, blir säkert kul dock.

Sen på fredag så funderar jag på att dricka lite vin hos anjie iaf, kommer nog bli roligt om humöret är på topp och jag mår bättre, för just nu känner jag mig riktigt sjuk.

Melissa Horn – En famn för mig- spotifylänk, älskar Melissa Horn.


  GODNAAATT!


Saknar min vovve.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards