Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Therése Nording - 22 juni 2010 22:33

Sofie och Malin var nyss här och spelade lite supermario ;D jag och Sofie är på den allra sista bossen och vi ville verkligen klara den eftersom jag her bort min tv snart. Men icket, så Sofie måste nog komma tillbaka imorgon ;)

Jag som egentligen skulle gå och lägga mig åtta .__. men senkvällen och natten är den bästa tiden tycker jag, jag kan tänka mycket bättre och jag är piggare. Ett nattjobb skulle vara naaajs!

Nu blir det ghost whisperer sen sova förhoppningsvis. Puss&godnatt!
haha gammal fin bild. Men jag är lite ledsen idag så den passar bra.  

Av Therése Nording - 22 juni 2010 16:01

Ni fattar inte hur mycket jag har rört på mig idag, är faktiskt stolt med tanke på att jag ej brukar röra mig så mycket alls. Först jobbet och då rör man ju sig hela tiden, sen promenad till skolan och hem och sen gick jag hem från hörnett. Känns riktigt skönt nu då jag kom hem.


Nu blir det film, kanske toy story 3. Började se den på ch131 förut men då var det någon konstig reklam som förstörde allt så ska se om den funkar nu (h) eller blir det ghost whisperer. Puss så länge.

  

Av Therése Nording - 22 juni 2010 00:12

Jag har inte hunnit med något roligt alls idag. Först jobbade jag, sen sov jag, sen gjorde jag mat, sen var det dags att börja tvätta, diska, städa och göra läxan. Jag är galet trött, slutade med läxan 11 och sen såg jag på true blood. Tänkte bara skriva godnatt och sne ska jag försöka skriva något vettigt imorgon.


  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards