Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Therése Nording - 27 oktober 2010 23:10

Okej min lyckliga stund slutade ganska snabbt. Känner mig lite lätt deppig istället. Varför ska man aldrig kunna lita på personer? Varför är det alltid någon som ljuger och förstör något så bra? OCH varför är det alltid de underbarast människorna som gör det? Just nu vill jag bara ligga under täcket och skrika. För jag blir så jävla förbannad att man inte kan lita på sina vänner/personer man tycker om. Varför är det så jävla svårt för folk att vara ärlig och sluta såra folk gångpågångpågång? Det går fan inte att lita på någon. Litar bara på en två person, ingen annan är fan värd att lita på. Och vad vill folk med att ändras? Det är så jävla äcklig då man träffat en person som är hur gullig som helst om man tycker om hon/henne så otroligt mycket och sen på bara ett litet tag kan han/hon ha blivit en helt annan person. En känslokall jävla idiot som inte bryr sig om något.
Nu jävlar ska jag ösa på med the och deppmusik.

  

Av Therése Nording - 27 oktober 2010 20:27

Woho fick jobb idag. Det är ett kiosk och restaurangjobb ;D Det var inte det jag skickade in cvt till tidigare utan detta fixade min kära lillasyster till mig. Är dock fett nervösss. Börjar på fredag och ska stå där själv efter  bara en timmes träning. Men med allt jag klarat de senaste dagarna så klarar jag fan av allt! Det kan jag lova. Känner att självförtroendet är upp till 60% och det är fan mycket för det brukar pendla mellan 20-30%. Livet kan ej vara bättre än nu. Eller en man skulle väl vara najs men han hittar jag lätt i USA.

  


GLAD TJEJ!

Av Therése Nording - 27 oktober 2010 15:25

Åh, nu är jag grymt nervös. Skickade precis in cv;t och brevet. Jag hoppas verkligen på det här jobbet. Det verkar vara otroligt roligt, en del av det iallafall. Men det är tydligen många som ska söka men ska försöka vara positiv så går det nog;D Kan någon gissa vad det är för jobb? höhö.


Nu ska jag laga wok och quorn. Är inte alls sugen på det men måste fan spara pengar inför LA. Nu blire att leva fattigt i en månad.


  

Av Therése Nording - 27 oktober 2010 10:36

Klev upp rätt så tidigt idag för att jag måste städa innan jag får besäk av mamma. Det ser verkligen färjävligt ut. Sen så måste jag även skicka mitt personliga brev till min jobbcoach. Jag har typ inte gjort om det något alls. Jag är fan dålig på att skriva känner jag. Jag ska iaf skicka in cv+brevet till ett jobb. Kan berätta mer om jobbet senare ;D Det verkar iaf grymt spännande och jag är så taggad på att få det.

Nu är kära Stinis framme i LA och jag vill verkligen prata med henne. Saknar henne redan .__. Nä men nu kanske jag ska ta tag i diskberget ;D

  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards