Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Therése Nording - 11 oktober 2010 14:08

Tja! Igår hängde jag hos mamma och pappa hela dagen och på kvällen väntade Nelia här hemma på mig. Hon hade en jävla massa tröstkäk med sig för vi båda var lite deppade. Sen såg vi på mirrors 2, den var mycket bättre en den första mirrors! Blev dock lite rädd då jag skulle sova men gick rätt så bra iaf ;D Sen drog vi och hämtade hennes telefoner och sen skulle vi fixa hennes iphone, och tro på fan att vi gjorde det med ;D hehe. Den som skulle försöka "laga" den innan oss hade inte klarat av det så vi trodde inte att det var så stor chans att vi skulle fixa det men.. joo fan vad stolta vi blev :D Sen drog hon hem och jag gick och la mig och kollade på scrubs. Ikväll ska vi nog se PS i love you, Nelia hade aldrig sett den filmen galet nog, den som är så underbar. Såg btw att jag hade några bilder på kameran från i fredags så ska lägga in dem då datorn sen ;D nu ska jag vakna till liv sen så ska väl mamma hämta mig snart så ska jag åka och arbeta med huset igen. Puss!

  


Haha wierda armar (Y)

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards