Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Therése Nording - 6 oktober 2010 19:57





Av Therése Nording - 6 oktober 2010 19:28

Väntar på att Anjie ska sluta jobba så vi kan fika, vi skulle egentligen fika för ca en halvtimma eller något men hon fick som sagt lov att hoppa in och jobba och hon slutar nio. Vet ej om det blir någon fika heller eller om hon bara kommer komma och hälsa på mig! Längtar iaf, har så grymt jävla tråkigt just nu. Skulle lätt vilja flytta till Turkiet förevigt där jag har massa vänner och det finns alltid något att göra varje dag dygnet runt.

  

Av Therése Nording - 6 oktober 2010 15:51

Ska visa några från Alanya, har dock ej fått bilderna från Sofie och Anjies kameror men visar mina bilder sålänge.


                   
Vi posade som en björnfamilj 8-) haha
 


   


  


Serri och Dino.


Första dagen på Kervans.


Batman, en snygg brud och en brud på g.


Anjie skulle göra en tavla av sig själv.


Akays utklädnad.


Akays peruk på en söt Sofie.


En sovande Nelia.


Vi tvättar kläder, eller jag hängde upp alla runt i lägenheten.


Vid poolen ;D


Bästaste killen ever.. Memo!


Anjie som tror att hon är cool.

Av Therése Nording - 6 oktober 2010 13:28

Sitter just nu och pratar med Sofie om att resa till Rom över nyår. Skulle vara grymt häftigt. Har lite svårt att bestämma mig nu dock för vet ej hur det blir med jobbet och sen ska jag förhoppningsvis hälsa på favvostinis i USA i November eller ngt. Sen var jag ju fresen nyss i älskade Alanya. Fast resa är ändå det jag vill spendera mina pengar på, fast jag måste ju ha råd att bo här hemma också. Men jag tycker det låter awesome just nu iaf att dra iväg några dagar över nyår för här hemma är det så jävla dött och det är så otroligt tråkigt så det finns inte.
Någon som har varit i Rom? är det värt att fara dit?

  

Av Therése Nording - 6 oktober 2010 11:52

Godmorgon!

Är så lycklig idag för att jag har internet, för internet funkade inte igår och jag hade i princip inget att göra då. Ganska tragiskt men. Var dock på stan med Bella, Sofie och Verre en sväng.

Jag hoppas på att det händer något roligt idag, orkar ej sitta inne hela dagen själv, vill inte heller gå ut för det är så jävla kallt. Jag vill att någon kommer hit och håller mig sällskap hehe.

Iaf, har inget vettigt att skriva just nu, är grymt trött. Skriver mer då jag vaknat, puss!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards