Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Therése Nording - 23 oktober 2010 12:04

Tja. Nu var det ett tag sen jag skrev igen, jag är verkligen inte bra på det här med att blogga :D Kom hem från jobbet för en timme sen typ.  Kändes bra att få jobba och göra något meningsfullt istf att bara ligga hemma och sova.

Igår kom Johanna förbi och jag berättade hela våran Turkietresa för henne och sen visade jag alla bilder ;D Sen var jag även hemma hos familjen och syrran sminkade mig höhö. Ska fresen visa lite mer Alanyabilder sen då jag blivit piggare. Men jag lover inte något för jag vet inte om jag kommer kunna hålla det ;D  BTWBTW, kom på en sak jag kan berätta :D Min kära vän Stinis ska åka till USA, Los Angeles den 26 Oktober och stanna där i 3 månader, och vet ni vad, ca den 25 November ska jag åka ner och hälsa på henne i 2 veckor :D Jag längtar så jävla mycket för vi kommer ha så otroligt skoj. Vet inte så mycket om resan och det än, är mest bara nervös för att jag ska resa dit själv. Resan tar ju så jävla många timmar och jag är galet flygrädd. Men kommer bli så stolt om jag klarar att resa själv. Hon skulle iaf ringa idag och vi skulle prata lite så jag får lite emr info:) Nu ska jag se på något program på datorn. Puss!

  



Jag och bästa syrran.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards