Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Therése Nording - 7 oktober 2010 23:33

Hello nu är jag hemma efter ett jävla äventyr med Sofie! Först drog vi och fikade men vi fick lämna stället eftersom vi höll på att dö av skratt. Det var nämligen en kvinna som ramlade  flög typ tre meter rakt in i ett bord med massa stolar. Okej, kan inte ens förklara hur det gick till för det var så jävla overkligt men det var grymt roligt. Men iaf så började vi skratta som satan, jag försökte hålla mig men då jag kollade på Sofie så gick det inte så vi drog så snabbt vi kunde, hehe. Sen åkte vi till hoppbacken och gick upp för världens brantaste trapp, den såg ut som en berg-o-dalbana. Sofie rökte på toppen sen gick vi ner igen. Sen åkte vi bil och sjöng lite och sen åkte vi till Issa och pratade, det blev rätt så heta diskssioner om politik osv hehe. Var en bra kväll kan jag lova. Imorgon blir det antingen utgång här hemma eller drar jag med Malin och Sofie till Umeå. Det återstår att se. Nu blir det mer scrubs och fika. Puss.


  


hehe asgammal bild. Ser sådär lite halvskev ut.

Av Therése Nording - 7 oktober 2010 17:56

Hello. Trodde klockan var halvtvå sådär på dagen men den är ju fanimig snart sex. Har slösat bort en hel dag med scrubs hehe, värt. Men ca klockan åtta så ska iaf jag och Sofie dra på UH och ta en fika. Blir perfekt så slipper jag laga någon äcklig vegitarisk mat. Måste skaffa mig en man som kan laga mat asså, heh.
Efter fikat så hoppas jag på att Sofie och jag kan göra ngt äventyr så jag slipper åka hem och sitta vid datorn igen, inte min grej längre. Det är så jävla boring att sitta här dag ut och dag in. Har inget att säga direkt som vanligt men drar nu och berättar om våra äventyr sen och visar nog några andra mer awesome Alanyabilder. Puss!

  


I Irland hemma hos Rory förra året!

Av Therése Nording - 7 oktober 2010 00:02

Anjie åkte nyss hem. Vi hann inte göra så mycket mer än att byta bilder osv, även Sofie och Malin var här en sväng för att ta några bilder och filmer ;D Iaf så blev det ingen fika men ist kom Anjie med fika till mig, hur gulligt som helst, två påsar med fika tillochmed. Precis vad jag behöver nu i min tröstätarperiod! Nu ska jag fika som fan och se på scrubs. Tjarååå!

  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards