Alla inlägg under mars 2011

Av Therése Nording - 2 mars 2011 23:27

Känner att det börjar bli lite extra lamt här på bloggen nu, heheh. Kanske blir bättre då jag jobbar mindre men är inte så säker på det :D

Jobbade nästan i tio timmar idag så är helt slut faktiskt. Men imorgon tror ajg att jag är ledig, ska bara till vårdcentralen och tandläkaren och sen så :D

GODNATT!

  

Av Therése Nording - 2 mars 2011 10:18

Hallå. Det blir inte mycket skrivande nu asså, hehe. Jag jobbar fan hela dagarna varje dag. Idag börjar jag iaf lite senare, jag börjar klockan 1. Det är skönt. Och sen är det på tokyotown med (L)

Igår på jobbet fick jag skära och skala typ 500 lökar, luktar fortfarande äckligt om händerna. Sen efter det hämtade Anjie mig och vi drog på hennes photoshoooot hehe. Det var askul faktiskt och tiden bara flög förbi. Sen käkade vi på max  och skjutsade hem en av kockarna sen var det läggdags. Ursäkta om ag skriver lite wierd men lagar mat och försöker göra klart det innan jag måste gå och kolla maten, haha.

Idag kommer det också en tjeje och kollar på min lägenhet, längtar. Okej mste verkligen kolla maten nj. SKriver mer efter :D

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards