Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Therése Nording - 8 mars 2011 22:14


 
angelica säger:



Jag och tusselito vi ska till alanya
vart ska ni d
å? till fjuttiga colombia?

Vi ska festa, knulla och röja

nej inte knulla, ja ba sköja

Nu tar vi det här på en högre nivå

ni som inte kan handl' it kan GÅ!

För jag och tusse ja vi är gangsta chicks

så ni småbarn kan gå och lyssna på barn MIX

så GÅ..jag gå härifråån

annars så trampar vi på tåån

*viskar: aight?*

ref:

Det här är vårt liiiiv

Ja vi tar ett stort kliiiiv

Slå upp händerna i taken nuuu

och säg BU! bu? nej nuuuu

För nu kööör vi baaa

och skrattar bakom era ryggar ha-haaaa

För vi är gansta, vi är cool

Annat för er som var coola i fjool!

Vers:

Turkarna är söta, charmiga och snygga

MEN dom kan också vara jävligt stygga.

Så lita inte på alla du ser

Ett tips är att lära känna dom mer.

Det här var allt för mig anjie G

Kom till Alanya så ska ni mig få see!

PEACE!!!!!!!!!

(H)


  

Av Therése Nording - 8 mars 2011 18:43

Tjenispenis.
Idag har jag varit på stan med Annibunni 8-) hööh.
Jag köpte inget förutom vaccinationskapslar. Var så grymt sugen på att köpa en massa annat men måste köpa en ny kamera och flygbiljetten först för att se om jag har råd .__. måste ju ha pengar att leva i Alanya i en månad också för vi lär få lönen i slutet av månaden. Tur att jag köpte några klänningar i USA iaf (H)

Sen så diskade jag nyss, jag som skjutit upp på det varje dag i en månad typ !!!!1
Känns så grymt skönt att ha fått det bortgjort. Imorgon blir det ett möte sen jobb på Mumbai town. Är inte så pepp på det men behöver som sagt alla pengar jag kan få!

Nu ska jag försöka göra en omelett, varför är jag så grymt dålig på det? Kan väl ej vara så svårt tyck man ju.

  

Av Therése Nording - 8 mars 2011 00:09

tjaaa.
Började se alla typ avsnitt på Big brother eftersom Anjie pratar om det hela tiden. Det är ju faktiskt ganska kul att se men tycker fortfarande människorna är lite lame och att det var bättre förr men iaf. Sen är det tråkigt att det inte finns någon som är snygg heller .__. Eller Sara är rätt snygg men ah.
Iaf har verkligen sett på det i timmar och sen ahr jag gjort lite engelskaläxa men tröttnade snabbt och hamnade vi datorn igen. Jag lyssnar på tillfället på Anjie som ska försöka komma på en slogan till sina chips höhö.
Snart ska jag sova så jag orkar kliva upp i tid imorgon och gå och handla med Anjie.
Varför var allt så mycket roligare förr?

GODNATT!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards