Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Therése Nording - 5 mars 2011 10:00

hello. Det var en awesome kväll igår faktiskt. Först var vi hos Björn, träffade älskade Malin som ajg ej träffat på tusen år. Vi pratade i princip hela kvällen. Sen fick jag hänga med Stina och Cesar som alltid är kul ;p
Efter festen åkte jag och Malin hem till mamma och pappa för att hämta min telefon jag hade glömt och sen skulle jag gå hem och sova. Men Anjie var på fest under mamma och pappa så jag och Malin gick dit och Anjie övertygade mig på ngt sätt att gå ut och det var tur det ;D det var faktiskt riktigt kul och jag mådde asakalasa bra hela kvällen ;) träffade massa gamla vänner också och nya människor ofc ;) sen drog jag hem och såg på film. Nu sitter jag här och är lite småbakis. Längtar tills pappa ska köpa en thaibox till mig. Igår köpte han ju på max men det jag ville ha fanns ej så jag fick en sallad och eftersom den ej fanns och pappa fick vänta ett bra tag så fick vi pengarna tillbaka för all mat vi köpt. Det var för 4 pers typ massa dippp och chili cheese (H) fett värt.
Ikväll ska jag nog hitta på ngt med Johanna :D det kommer bli skoj ;p

Nu ska jag leta lite flygresor till Antalya ;) puuusss.

  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards