Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Therése Nording - 3 mars 2011 18:56

Tjoobrooo!
Är helt slut efter dagen. Först så åkte jag och Anjie som sagt och vaccinerade oss, det gjorde inte lika ont som jag trodde :D sen drog vi till tandläkaren.. trodde att jag skulle ha hål för första gången men icket ;D de "fixade mina illlningar".. nää det gör fortfarande ont, så jävla förbannad. Sen drog vi till tokyotown och lämnade en nyckel eftersom jag stängde igår och sen drog vi till apoteket och beställde ett annat vaccin och sen köpte vi hårfärg till mig och sen drog vi till Anjie oh färgade det ;D Det blev en helt ok färg, typ lite rödaktig. Efter det skyndade jag mig hem och städade lite för Jossan skulle komma och kolla på min lägenhet. Och jag blev så glad då hon sa att hon ville bo i den :D då är en sak ur världen innan resan iaf, den största saken. Hade blivit fett dryt att behöva betala för två lägenheter jööö..
Efter det ringde mamma och frågade om jag ville äta lite pannkaka och det ville jag såklart.. vem orkar laga mat själv då de blir bjuden?
Ville egentligen följa syrran till cubus eftersom det är värsta rean ikväll men jag är helt slut på så nu ska jag vila innan det blir dags för sängen.


 
Nu ligg ja ba o chilla i soffa (H)  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards