Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Therése Nording - 14 augusti 2010 10:36

Hejhej, var några dagar sen jag skrev men har umgåtts mycket med Stinis bla. Vi festade i onsdags och igår och på torsdagen var i överhörnäs med några män och spelade tvspel. Så jag har haft en mycket bra vecka. Jag har inte så mycket kort men ska försöka lägga in videos för jag tror jag har mer av dem. Men det brukar inte funka så bra. Just nu ligger jag och väntar på att Stinis ska vakna. Hon är tydligen riktigt trött och jag är grymt pigg för att solen ligger och lyser på mig så att jag svettas bort. Skulle vara skönt att lägga sig och sola men då kommer jag bara bli rastlös efter 10 min. Undra vad jag ska göra i Turkiet då tjejerna vill sola en hel dag?! Och det är bara 12 dagar kvar till Alanya nu också. Tiden går fort, och på måndag beger jag mig ju till Gbg. Då jag kommer hem från semestern med familjen så är det bara 6 dagar kvar tills vi åker. Okej har inget vettigt att skriva så lägger in bilderna då jag har piggnat till. puss så länge.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards