Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Therése Nording - 9 augusti 2010 22:50

Jag är så lat så att jag inte orkar äta mat. Det enda jag har ätit idag är en kaka som Sofie kom med efter hon slutat jobba. Nu har det gått för långt. Imorgon ska jag städa lägenheten kliniskt ren och sen ska jag göra gomat osvosv. Latheten måste ta slut. Har dock nyss varit på en promenad med Anjie och Bamse. Det var trevligt fast det började regna, och jag mådde mest dåligt för att koncentrera mig på något. Man märker verkligen hur dåligt man fungerar utan mat. Innan promenaden så hängde jag med Sofie och vi planerade Anjies födelsedag i Turkiet. Den bästa födelsedagen ever, skulle gärna vilja berätta den för er men jag vill inte att hon ska se eftersom allt är en överraskning ;) Hon verkar vara lite nervös, med all rätt. hehehehe.

Fick några bilder av syrran idag men ska be henne om alla imorgon så jag kan kolla ut de bästa och lägga in här.

Nu ska jag nog försöka orka hämta några hallon och se på vänner ;D Skriver kanske ett inlägg senare. Puss!

Av Therése Nording - 9 augusti 2010 12:31

Hej! Nu är jag äntligen hemma från dalarna. Det var jobbigt att åka i en trång bil i massvis med timmar. Bröllopet var okej och dt var roligt att ta bilder men allt var lite stressigt. Ska visa några bilder senare. Sen festen var ganska lame för jag fick vara chaffis istället för att dricka vin. Men då tjänade jag massa pengar istället så det var rätt så värt :D
Sofie var nyss här och vi lärde oss lite turkiska och fixade transfer till alanya. Skönt att det är ur världen också.

Det är 17 dagar kvar och kjag kunde ej vara mer peppad. Nu ska jag vakna till och inte städa och bara chilla. Ska be syrran om några bilder från helgen också som inte bara är på bröllopet. Vi hörs senare, puss!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards