Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Therése Nording - 5 augusti 2010 23:53

Det suger att packaaa. Vet inte vad jag ska ha med mig och det är inte en bra tid att packa heller. Vill sova. Hoppas jag hinner packa lite imorgon, borde egentligen städa och diska med men vettefresen om jag hinner. Borde sova nu eftersom jag börjar 5. Godnatt&puss!

Av Therése Nording - 5 augusti 2010 22:07

hej alla. Vaknade nyss eftersom jag somnade direkt efter jobbet. Men jag skriver iaf idag så är rätt stolt ;) hade fått två kommentarer idag då jag loggade in på bloggen med, blev glad för tipsen och ska försöka göra det bästa jag kan ;D Imorgon slutar jag ju jobba så då har jag all tid i världen på mig efter det, sen lär jag orka tänka efter mer om något intressant att skriva. Jag hoppas även att jag hittar en dator i dalarna så jag kan skriva mer annars är jag tillbaka på söndag.

Idag då jag gick runt på jobbet kändes det väldigt skönt, kändes som min sista dag för att imorgon jobbar jag bara tre timmar ;D Men ändå så kändes det tråkigt. det finns massa människor som jobbar på Hägglunds som jag gillar, och det finns speciellt många snygga killar. Jag smsade med Stina om en kille idag, han är så blyg och vi kan inte fatta det för han är snyggast ever och är väldigt framgångsrik ;D Jag tyckte han behövde lite stake.  Fick detta sms tillbaka av Stina:

Lämna en lapp på hans skrivbord där det står: Grow some balls dude, i need a man/ Städerskan. Och sen skriver du ditt nummer också, ELLER mitt, helt ok :)

Hahah Stina äger. Jag frågade vad jag skulle få om jag gjorde det och jag skulle få 100 kr eller en present på stockholm. Så vad tycker ni? Borde jag lägga en lapp på hans kontor? Jag borde det va...

Iaf så drar vi till dalarna 9 imorgon direkt efter jag slutat och jag har inte packat än eftersom jag sovit. Vet inte vad jag ska ha för kläder på bröllopet. Jag ska försöka skriva en sväng innan jag måste åka ;) Lovar att bli bättre på att blogga. Skriver kanske när jag packat klart, puss!

  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards