Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Therése Nording - 4 augusti 2010 22:00

Hörde ett ljud då jag satt vid datorn. Blev galet irriterad för att jag trodde de skrapade vägen denna tiden på dygnet. Lät förjävligt högt. Men då jag kollade ut genom fönstret var det en lastbil som hade mosat ner en lyktstolpe, den var så jävla platt, sen hade han glidit över på andra sidan vägen och över på friskis och svettis gräsmattan och mosat ner massa träd åkt typ hundra meter?

Blev livrädd då jag såg det, såg fan förjävligt ut. Som tur var så var föraren ej skadad men en aning chockad såg det ut som. Och jag kan ej sluta glo på vad som händer där nere. Lastbilen ser fucked up ut, kan ej beskriva men.
Är nog lite chockad jag med så ska se how i met your mother och lugna ner mig om jag kan ta mig från fönster. puss!

Av Therése Nording - 4 augusti 2010 21:18

Jag vet att jag suger på att uppdatera men anledningen är samma som förut. Är för trött heltenkelt. Sen händer det inte så mycket i mitt liv som är värt skriva om. Jag går till jobbet och är där i 10 timmar och sen åker jag hem och ser på how i met your mother, sen råkar jag somna och vakna 8, då måste jag göra mat sen se på how i met your mother igen och sen somna. MEN jag slutar jobba på fredag forever, iaf på hägglunds slutar jag, så då lär jag kunna blogga som fan. Kommer inte ha något annat vettigt att göra då ;) eller iaf i en vecka för i helgen drar jag på bröllop i dalarna där jag ska vara fotograf (är grymt nervös) sen blir jag hemma en vecka och ska festa med Stinis och Anjie och efter det så åker jag till Göteborg och Ullared och shoppar och åker karuseller!!! hehe. Sen är jag hemma i några dagar sen blir det  ALANYA. Wohoo. (22 dagar kvar btw) Blir dock nog bara jag, Sofie och Anjie eftersom Malin ska på arbetsintervju och vi alla är säkert på att hon kommer få jobbet ;D Är glad för hennes skull men ledsen för våran.

Okej ser att jag har ganska mycket att skriva om ändå även fast det inte alltid är intressant. Tänker alltid på jobbet att jag ska skriva om saker som händer men blir aldrig av. Kan iaf berätta att det finns grymt snygga män där, hehehe.

Okej igen, ska tipsa om en bra serie; pretty little liars.

Okej sista gången, det blev ett långt och jobbigt inlägg så ska ge mig :D peppa mig så jag får en anledning att skriva, även fast det typ inte är några läsare kvar, jag som hade fått så många :'( får skylla mig själv, anyway puss så länge!


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards