Alla inlägg den 30 november 2010

Av Therése Nording - 30 november 2010 20:43

Klockan ar tjugo i tolv har just nu. Stina gick ut for att springa en svang och jag gor inte mycket. Igar var vi pa universal studios. Det var grymt kul, vi fick en studiotour och sen fick vi aka massa "karuseller" och se massa coola 3d och 4d saker. Sen kopte vi snygga trojor med snygga man pa fran vampire diaries hehe. Sen tog vi saklart kort med alla kandisar haha, Stina tvingade mig lite. Tex Shrek ch Simpsons och svampbob hehe. Sen at vi lite god kinesisk mat. Idag funderar vi pa att gora nada eftersom vi har spenderat sa mycket pengar. Alltsa fan vad jag har kopte massa fina saker och massa skit. hehe. Aja det mesta har varit helvart :DAlskar all mat och godis har med= inte bra. hehe ater alldeles for mkt. Fast det far man gora pa semester tycker jag. Funderar aven pa att lagga mig och sola lite medan Stina ar borta men far se hur det blir :D hor av mig lite senare kanske. Puss!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards