Alla inlägg den 11 november 2010

Av Therése Nording - 11 november 2010 23:19

Kom nyss hem från Nelia.  Har varit med henne och Tres ;D Var fett kul faktiskt. Vi pratade lite och såg på fula videos, älskade en av hela mitt hjärta. Så jävla rolig. Hoppas Tres kan skicka den på något sätt så jag kan visa den så Anjie kan få igen för alla videos hon visat på mig hehhe.

Slutade jobbet tidigt idag, pratade lite med Sipan skönt som fan, och imorgon är min enda lediga dag fram till på torsdag. Om jag ens får ledigt då! Och vet ni vad jag ska göra på min lediga dag??? TVÄTTA OCH STÄDA. Fyfan men det är ett måste såatte. Känns ej som man har något liv då man jobbar så många dagar.

Sen har jag insett hur mycket jag faktiskt gillar snö, har alltid hatat det men på de senaste dagarna har jag bara fått mysiga känslor från snön. Dock gillar jag inte kallheten.

Såja nu ska jag börja försöka fixa en packningslista till USA och resa till Stockholm. PUSS!

  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards