Alla inlägg den 1 november 2010

Av Therése Nording - 1 november 2010 23:19

Satt och pratade med Sipan igår och fick höra fina saker som han skriver. Det fick mig också vilja skriva ut alla mina känslor. Så nu har jag suttit och skrivit "dikter"  i timmar känns det som. Jag som trodde att jag inte kunde skriva har nu skrivit massor och det känns riktigt bra att ha fått ut lite känslor. Känns lättare i hjärtat på något sätt. Är dock för feg för att visa hela dikterna än ;D

 I feel sorry for you and you're perfect smile, because behind it it's only fear. Detta är iaf från en som handlar om en kille som är jävligt självgod men man kan se rakt igenom han och då ser man bara rädsla. Tror bara det är Anjie som kommer förstå vem jag menar.

  


Vill kunna skriva som Håkan, hans texter är bara så perfekta.

Av Therése Nording - 1 november 2010 20:58

Kom precis hem från jobbet och är helt slut. Fattar inte hur jag kan vara så slut eftersom jag inte hade så mycket att göra. Men kroppen värker eftersom jag stått i princip hela dagen ;D Anjie kom och köpte lite sushi och jag fick ta betalt i sushibaren för första gången ;D Det gick asbra eftersom det var Anjie som handlade :D Annars så var jag bara i kiosken hela dagen eftersom det knappt var någon i restaurangen. Skämde ut mig lite gjorde jag med och det är helt otroligt att jag inte skämdes, tror att själförtroendet börjar bli mycket bättre och det är awesome. Och tacka vet jag Sipan som stannade kvar i typ 2 timmar för att svara på alla mina frågor och visa mig en massa saker.
Är glad att en kille i sushibaren kan prata rätt så bra engelska med, trodde han bara kunde jättelite. Men det är drygt då de inte förstår allt man säger. Men det kommer nog gå bättre med tiden. OCh jag är fett stolt att jag pratade massamassa engelska idag, jag brukar hata prata engelska i nyktert tillstånd, har typ gjort det tre gånger.

  


Asbraaa!

Av Therése Nording - 1 november 2010 00:50

 

Snodde lite bilder från Anjie nu på henne lägenhet. Hehehe!  

Av Therése Nording - 1 november 2010 00:37

Kom nyss hem från Anjie nya lägga. Den är hur snygg som helst och är lite avis faktiskt. Fast skulle nog kunna fixa denna snygg också om jag hade ork och hjälp:D Iaf så bärde jag, hon och tres mest hela kvällen och sen på slutet pratade vi lite.
Imorgon är det jobb, tacka vet jag Sipan. Han ska stanna kvar efter jobbet för att hjälpa mig. Hur snällt är inte det då? Helt underbart. Vet inte om jag riktigt hade klarat mig annars.
Nu blire vänner, lite menypluggande, cola och sen sängen ;D
GODNATT!

  

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards