Alla inlägg den 17 november 2010

Av Therése Nording - 17 november 2010 14:08

Hej! Det händer inte mycket i mitt liv just nu alltså. Jag jobbar, jobbar och jobbar. I och för sig så brukar ajg spela supermario med Sofie ibland hehe. Vi är så nära på att klara ut hela skiten och det är bara ett måste. Hon åker ju dock snart på en sminkkurs och jag till USA så vi måste skynda oss lite.
Påtal om USA, jag har så mycke och fixa och så lite tid :D Känns verkligen ej som att jag ska åka om 6 dagar. Hehe. Och börjar bli grymt nervös för att resa själv just nu. Tänk om man skulle gå fel eller ta fel tåg eller inte hitta. Visst man kan säkert fråga någon men iaf. MEn det kommer vara värt då jag äntligen får träffa Stinis :D:D:D Längtar så mycket efter henne.
Nu har jag nyss duschat och ska gå till jobbet 3. Det är ganska chill på jobbet men är less på att jobba oh behöver verkligen en ledig dag. Imorgon är jag ledig men måste upp tidigt och åka till doktorn.
Nu borde jag göra mig i ordning. Puss!

  


Haha cpmun

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards