Alla inlägg under maj 2010

Av Therése Nording - 10 maj 2010 12:43

Är i skolan nu så då har jag internet, wohoo. Längtar tills jag får internet i lägenheten. Kommer bli asnajs. Ikväll ska ajg avra med Sofie och Bella, jag och Sofie ska färga håret ;D Jag ska bara färga det lite ljusare och Sofie vet inte än ;) Det kommer bli spännande. Sen har vi även en skoluppgift att göra. Det kommer suuuga.

Älskar min lägenhet och det är så skönt att ta hand om allt själv, fast att tvätta kläder kan bli jobbigt med alla surkärringar som bor i samma hus.

Ska nog hem ikväll och låna internet och umgås så då kan jag skriva mer på bloggen ;D

Jag och Sofie gjorde en Alanya video igår, ska försöka fixa upp den på bloggen så ni kan se ;) Den äger :D Puss så länge. 

Av Therése Nording - 8 maj 2010 16:54

Åh vad tråkigt det är utan internet. Det finns verkligen inget att göra i lägenheten om jag är ensam. Men tycker lägenheten blev mysig och sen har pappa fixat tv så jag har lite att göra i alla fall. Hoppas att alla mina vänner vill komma och hälsa på ofta, gärna sova över med för jag tycker ej om att sova själv :D Är hemma hos mamma och pappa eftersom jag behövde några saker till denna dator från min hotmail, sen kommer jag få käka här med (y) känns skönt. Är alldeles slut efter en jobbdag och orkar ej göra mat. Städade helt själv idag med, det var grymt läskigt och allt som kunde gå fel gick fel men jag hann i tid i alla fall och är rätt så stolt ;) elelr tid och tid, men hann göra butiken i alla fall innan de öppnade.
Nu ska jag käka och sen ska jag hem igen. Ska försöka fixa internet på måndag.
PUSS!

Av Therése Nording - 6 maj 2010 21:16

Nu har jag och syster burit upp en massa tunga saker till 8 våningen :D Inte najs kan jag lova. Men känns skönt att vi bara har en vända kvar i alla fall ;D Hon och jag ska sova där i natt har vi bestämt nu, det blir film, mys och mat. Jag hoppas även att Sofie vill komma och hälsa på en sväng efter hon varit hos Bella :D Kommer ju icke ha något internet nu tyvärr men ska köpa ett mobilt bredband så snabbt jag kan. Nu måste jag skynda mig för vi är grymt trötta. Puss!

   heheh skoja...

Av Therése Nording - 6 maj 2010 18:04

Har fått nycklarna till lägenheten nu ;) har dessvärre ingen bil så att jag kan börja flytta in saker. Vill ju åka dit nu med en gång juuuu. Jag och syster funderar på att sova där i natt om vi nu hinner. Men skulle vara grymt skoj. Aja ska fortsätta leta en bil ;D om någon vill skjutsa oss och hjälpa att bära så är det bara att höra av sig (y) Puss!

  

Av Therése Nording - 6 maj 2010 16:16

Var ju som sagt fotograf igår ;D Behövde några bilder till min säljpärm. Försöker välja ut bilder nu men det är svårt för Sofie och Anjie är så fina på allihopa. Kan visa några som jag tror jag ska använda i alla fall :D


       



 



  













Av Therése Nording - 5 maj 2010 11:47

åhh vad sugen jag är på att handla upp alla mina pengar. Jag och Sofie har hittat en massa på HM som vi ska köpa då vi kommer hem. Kan visa ikväll ;D och denna gång ska jag verkligen göra det, lovar :D  Anjie var nyss förbi oss på skolan nyss, visade henne alla saker och sen drog hon hem i princip ;D

Det är omöjligt att sitta i skolan utan att leta efter kläder eller resor alltså. Det händer mycket i skolan och det har inget med skolan att göra dock :D

Av Therése Nording - 5 maj 2010 10:22

ojojoj. skoja, sitter i skolan och gör min säljpärm. Har typ gjort ett färdigt kapitel och då är det ca åtta kvar. Men har dock startat på två till. Det suger och är tråkigt och vissa kapiel är fan som någon jävla mattebok och det är inte min grej. Efter skolan så blir det i alla fall fotande. Jag måste fota mina modeller (Sofie och Anjie) till pärmen. Det är det enda jag ser framemot med pärmen, eller också design och loggan men jag har ju fan inget photoshop så då går det ej att göra något coolt. Hehe Sofie är väldigt negativ idag och det har smittat av sig lite, i morse var jag fett glad och solen lös och allt var bra och nu är jag less, trött och sur och solen är borta typ ;D Men nu sa Sofie att hon skulle gå och köpa något att käka och att hon kanske skulle bli på bättre humör då.. Får hoppas på det (y)



Typ ful hemmavideo men. Har dock ej kollat på den. Men sången äger.

Av Therése Nording - 4 maj 2010 20:46

Håkan Hellström och Lasse Lindh är fan de bästa männen jag vet. Älskar deras låtar, de får mig alltid att må bättre. Nedanför är några låtar ;D inte lätt att hitta deras låtar på youtube dock.







Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards