Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Therése Nording - 3 maj 2010 20:58

Idag har det ej hänt mycket som vanligt. I skolan försökte jag och Sofie att lära oss lite turkiska så vi skulle kunna förstå turkarna då vi kommer dit ;) gick mycket bra. Kan ni gissa vad melek betyder? eller  seni seviyorum? eller gül? Kunde dock alla dess ord innan men kommer inte riktigt ihåg de ord som Sofie och jag lärde oss idag förutom bira som betyder öl ;) hehe. Sen efter skolan åkte vi till Anjie för att beställa den asakalasa billiga resan som jag hittade men precis då vi skulle beställa tog några jävlar resan ifrån oss. Så typiskt, om vi bara hade varit några minuter snabbare så hade vi fått den billigaste resan. Betalade i alla fall lägenheten som vi har i Alanya idag, det är lite dumt att vi har en lägenhet men inget flyg men det löser sig.. Vi kör ba..


Nu blir det nog någon film och jag hittar någon najs och sen blir det sängen. Puss.


  

Av Therése Nording - 3 maj 2010 09:23

Idag är dödens dag. Känner inte alls för att sitta i skolan och dö idag. Vill gå på stan och köpa fina kläder osv. Känner också för att beställa Alanyaresan förfan. Vill åka från övik nu. Saknar även min bästaste pulla som fan. Och idag är verkligen en skitdag, men det gör inget för jag är rätt så glad i alla fall konstigt nog.
Idag ska jag väl ej göra så mycket, får se vad som händer. Skriver nog då jag kommer hem, pusspuss!

 
älskade Alanya 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards