Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Therése Nording - 10 maj 2010 20:45

Var med Sofie och Bella hela dagen, mycket trevligt ;D Vi färgade mitt och Sofies hår, mitt blev lite sådär vackert gult 8-) och Sofies blev faktiskt riktigt grymt ;) Hon passar mycket bra i det :) Nu sitter jag hos mamma och pappa och hoppades på att få något att äta men icket.

Ska nog snart åka hem, åkte typ bara hem för att skjutsa hem Sofie och kolla lite på internet eftersom mamma och pappa nyss var hos mig. Imorgon ahr vi sovmorgon till 13.00 men ska till Bella 9.00 och göra säljpärmen, så går det om man gör allt i sista sekund.

Ha det bra sålänge ;) PUUSS!
  


Har inga nya bilder, bara gamla cambilder typ ;) måste ta några nya.

Av Therése Nording - 10 maj 2010 12:43

Är i skolan nu så då har jag internet, wohoo. Längtar tills jag får internet i lägenheten. Kommer bli asnajs. Ikväll ska ajg avra med Sofie och Bella, jag och Sofie ska färga håret ;D Jag ska bara färga det lite ljusare och Sofie vet inte än ;) Det kommer bli spännande. Sen har vi även en skoluppgift att göra. Det kommer suuuga.

Älskar min lägenhet och det är så skönt att ta hand om allt själv, fast att tvätta kläder kan bli jobbigt med alla surkärringar som bor i samma hus.

Ska nog hem ikväll och låna internet och umgås så då kan jag skriva mer på bloggen ;D

Jag och Sofie gjorde en Alanya video igår, ska försöka fixa upp den på bloggen så ni kan se ;) Den äger :D Puss så länge. 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards