Alla inlägg den 18 september 2011

Av Therése Nording - 18 september 2011 23:38

Hello. Kom nyss hem efter en roadtrip med Sofie ;D det var verkligen skönt att prata av sig lite och jag känner mig lättad. Först åkte vi till Parkskolan och låg på motorhuven och kollade på stjärnorna och sen drog vi på max och köpte lite mat och sen for vi till varvsberget och åt och pratade.


Nu ska jag se på någon komedi och försöka sova i tid så att jag slipper springa till jobbet imorgon, jag har liksom inte den bästa konditionen så skulle vara skönt att få gå i lugn takt en morgon och slippa komma fram döende.


GODNATT!


       

Av Therése Nording - 18 september 2011 16:38

Hej.
Just nu ligger jag i sängen med en galen huvudvärk och vill bara sova, men jag har lovat kocken på jobbet att hitta på något, har lovat så många gånger men alltid ställt in det så det känns dumt att göra det igen.

Igåå var jag ju hos Angelica och firade henne, men då de åkte på Olles så drog jag och skjutsade farmor och farfar och syrran sen drog jag hem och sov. Jag varså trött och less. Men jag hade verkligen roligt hos Anjie ändå.

Nu ville pappa att jag skulle dra och köpa pizza så vi hörs sen ;) puss.

    

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards