Alla inlägg den 21 november 2011

Av Therése Nording - 21 november 2011 17:30

Hahah seriöööst... hade en awesome dag idag enda tills jag gick in på facebooook. Att inte vissa kan förstå enkla saker man sagt flera gånger. Fett less jag blev nu då. Orkar inte. Anyway..

Sofies lägenhet var verkligen fin och mysig :D och hon hade aaasstor garderob. Blev lite avis på allt faktiskt. Men längtar dock en aning tills jag får flytta in i min igen, jag vill ju julpynta och skit men kommer antagligen flytta in efter jul .__.

Sen då vi packat upp allt så var klockan typ tio i fem och Sofie skulle börja fem så jag fick lov att traska hem i detta iskalla väder med snorgröna foppadojjor, awesome. Tur att jag hade mina favoritlåtar i öronen annars hade jag aldrig pallat. Nu är det dags för the walking dead medan jag väntar på mat heheee,

 

Av Therése Nording - 21 november 2011 15:35

buhuuu, saknar min bästa pulla Stinis. Och jag saknar även att jobba med henne på iss, skulle vara helt underbart om jag fortfarande fick jobba med henne där heheh. Jag längtar en massa tills hon kommer hem. Och den bästa julklappen ever skulle vara att få åka på min bästa resa ever igen, till LA med Stinis, så jävla grymt. I loved it.

Nu ska jag snart åka med Sofie till hennes lägenhet och hjälpa till lite, är dock helt slut efter jöbbet men hon har hjälpt mig så mycket så det är dags att ge tillbaka lite :D hörs sen maybe.


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards