Alla inlägg den 16 april 2008

Av Therése Nording - 16 april 2008 21:00

Jahaaa. nu har jag varit nyttig och varit ut och gått värsta långt :D
Men det är så läskigt att gå ute här på Nötbolandet :D

Typ inga hus eller något ibland, bara skog! Men mysigt och fint är då fan i mig :D
Nu ska jag dricka vatten och ta frukt för att vara ännu mer nyttig  (H)
Och sen ska jag mysa med amber.


Just nu pratar jag med Djerii och han tyckte att jag skulle skriva ngt om han i bloggen så då ska jag väl göra det :D haha.

Venne vad jag ska skriva menneee ... *-)

han skickade iaf två söta bilder på sig själv :*

och idag har han varit ute och åkt bil med sin vän fredrik 8-) och jag kanske ska träffa han på gatufesten, eller jag hoppas det iaf :D

får skriva mer om han ngn annan gång :D för jag ska se på tv nu :D

djerii

Av Therése Nording - 16 april 2008 17:34

Idag har varit en skön dag tycker jag! Det är inte så mycket som har hänt precis.

På fredag eller lördag ska jag till stockholm och på lördagkväll blir det Håkan med juls. Jag längtar massor!


Jag fattar ej någonting om den här sidan ännu :D Eller jag fattar väl men jag kan ej få det att funka.

Jag måste snart göra hi (U) jag vet inte ens vilka sidor det är.

I morgon ska jag:
gå i skolan
knäppa bilder på massa av mammas arbetskompisar
göra läxa
occccchhhh
chilla.

Jag stör mig nå jävulst på en av mina "vänner". Kan ej förlåta henne :D less jag blir. Har hon inget att tänka med eller? Du veet nog vem du är. menneee anyway.

Ikväll är det top model och sen är det Sverige pussas och kramAs. Och det betyder att bjööörn är på tv :D underbart!

Haha min pappa är underbar. Han drar så dåliga skämt att man skrattar en massa bara för att han är så kass :D haha!

Jag har en massa att skriva mEn det är säkert ingen som vill läsa om det x) såå jag kanske skriver mer ikväll om det händer något roligt. Puss så länge.

Ett år sedan, jag saknar det som var





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

översätt


Ovido - Quiz & Flashcards